BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 24 aprilie 2007

oboseala

La ce bun toate astea? La ce bun tot zbuciumul, agitatia, nervii, dorintele, supararile, iubirile, suferintele, incercarile... La un moment dat obosesti si totul iti pare lipsit de sens. Ce caut eu in viata mea... ce rost am, oare trebuie sa am un rost? Oare viata e un vis (da, sunt altii mult mai destepti care si-au pus problemele astea...)urat sau mai putin urat? Cine sunt eu... ce sa fac sa scap din cusca (ma simt ca un soricel din acela care invarteste toata viata la cusca lui ca o roata)... Intrebari in general fara raspuns... sau fara un raspuns batut in cuie, clar, intrebari cu mii de raspunsuri la alegere... Nu-i nimic, e doar oboseala. M-as duce sa dorm putin, cum spunea Marin Sorescu (in Raceala).

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails