BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vineri, 18 noiembrie 2011

Pe fuga

Agitație. Ieri, muncă multă la DTP la Capital, iar azi i-a apucat pe toți să vrea filmulețe, unele după filmări de-acum o lună. Așa c-am behăit de atâta muncă. Dar, iată, am izbutit să le termin pe toate la vreme.
Baftă mi-a dat o carte să i-o tehnoredactez, m-am bucurat mult. Aseară, dacă tot am scăpat de la Capital un pic mai devreme (la 9 in loc de la 10 seara) am făcut primele pagini.
Azi iar o veste bună: tanti care venisă să facă curat după meșteri a venit să ia frigiderul vechi! Excelent! Am scăpat și eu de-un lucru devenit inutil, am fericit-o și pe ea, c-o sa aiba un frigider functional. Uf! incepe sa se mai faca loc in casa! Mai am de dat patul si-un birou si voi fi fericita c-am scapat de niste lucruri de care nu mai am nevoie.

3 comentarii:

armamortală spunea...

Uite, scuză-mă, probabil că nu-'ți stă capul la asta, probabil că nu ai "deteraminarea" acum de a participa la un proiect. Însă am văzut că ești un DTP și o graficiană f. bună, demarasei un proiect și aș vrea să-ți propun ,dar nu știu cum, fără să te întristez prea mult și fără să te jignesc, un nou proiect, unde tu ai face grafica.

armamortală spunea...

În primul rând, ar trebui să vorbim, să vedem dacă suntem de acord în principiu. În al doilea rând, eu nu reprezint o firmă puternică, cu zeci de miliarde sau sute de miliarde de euro, eu sunt un simplu programator, cu idei și intenții frumoase și care ar vrea să facă fluturii să zboare, din nou.

liuba grecea spunea...

Buna, ma intereseaza ideea, hai sa vedem daca te pot ajuta. Scrie-mi - adresa de e-mail o gasesti la "profil".

Related Posts with Thumbnails